Pages

seminggu menghadap laptop. mata still ok..! -merepek time-

memanglah mata still ok. tapi, masalahnya, otak, perut, badan, tulang belakang, dan tengkuk ni dah macam nak tercabut dah. 

Ha..! kalian perlukan ammeltz yoko-yoko sebagai cara untuk melegakan kecabutan kalian itu. hahaha..
btw, nak mat puisi urutkan?.. mat puisi pandai mengurut tau. terapi, kekejangan, dan....... hahaha

entry kali ini agak merepek sedikitlah. nak jadi gila-gila. kan still remaja. so, suka hati den la yo.. huahuahua... punggung ni dah tak terasa dek tangan sebab duduk mencangkung sekarang ni kerana sekarang ni ada orang nak cucuk punggung mat puisi..! hahaha...

anak buah mat puisi lah. nak bermanja-manja. tapi, tak ada tempat lain nak cucuk. tampiaq kang..! hua3..

tadi mat puisi tengok berita di tv3. ada iklan pasal klmu. handsome nyah pelajar-pelajarnya..! tergoda mek. lagi-lagi apabila dia tunjuk seorang chef muda tu. wow..! tergoda. lepas tu, boleh pula dia dibawa pergi gym. awww..! seksi..! huahuahua.. merembes..! :D

kata seorang rakan mat puisi yang terus menelefon mat puisi sebaik sahaja berita mengenai si jejant ituw habis.. hahaha...

yang ni tak handsome..! hahaha


terperanjat??.. wakakakaa..

ha..! sambil-sambil tu rasanya nak buat puisi lawak sedikitlah. 

makan makan.. terlihat aku sedang tidur
bangun bangun.. basah lencun satu badan
tengok-tengok.. alamak. basahnya betul-betul di tengah-tengah..!
perhati-perhati.. adoi..! bukan bau hancing.. tapi..
sedar-sedar.. owh.. baru pepsi cola yang anak buah minum tadi. dia tercurah dekat seluar. 

hahahahaa..

* * suka menjadi gila hari ini.. ;) * *

0 comments: