Pages

mat puisi menyokong Israel kerana.....


mat puisi menyokong Israel kerana telah membawa arus 
perniagaan yang berbeza dalam dunia ekonomi kini. 

~~walaupun dunia perniagaan anda bakal muflis~~



mat puisi menyokong Israel kerana begitu bijak untuk mewujudkan negaranya sendiri

~~walaupun merempat di tanah orang lain~~



mat puisi menyokong Israel kerana bijak memanipulasi Amerika Syarikat yang jahat itu sampai mereka tidak mampu berbuat apa-apa.

~~walaupun mereka dikecam satu dunia~~




mat puisi menyokong Israel kerana mampu mencipta teknologi peperangan yang maju dan canggih hasil kreativiti dan inovasi kaumnya.

~~walaupun sebenarnya mereka takut akan bijak pandai iran dan iraq yang jauh lebih hebat dari mereka~~


mat puisi menyokong Israel kerana bijak mengkucar-kacirkan umat Islam sedunia.

~~dan kesannya, umat Islam kini bersatu hati dan tegas untuk membasmi Israel terus dari bumi Palestin~~
~~sampai bila kesatuan semangat dan perpaduan ini akan berterusan??~~
~~pastikan Israel dikecam sekecam-kecamnya~~
~~sampai ke lubang cacing!!~~


mat puisi sokong Israel kerana merekalah, kami bersatu untuk menghapuskan kamu...!


12 comments:

kaizen shinobi said...

itulah salah satu hikmah kejadian orang yahudi...

menyatu padukan umat islam...

Amri Bahruji matPuisi said...

yup.. kalu die x buat, rasenye, mmg x bersatu la.. tpi kite bersatu pn nak hancurkan mereka gak..

Sang Harima said...

Israel merupakan negara yang mempunyai sistem pertahanan yang paling canggih di dunia kerana takutkan Hamas dan Hizbulloh.

Iraq juga mempunyai sistem pertahanan yang canggih, tetapi tidak dapat digunakan ketika di serang Amerika dulu. Kerana Iraq telah mengupah orang dari Israel meng'hendel' sistem keselamatan di Iraq.. Faham kan maksud gua??!

lu minat puisi??

www.galeriartnwar.blogspot.com

ada puisi tentang Palestin sekarang ni..

Amri Bahruji matPuisi said...

harima::> faham sgt2... walaupun iraq ada teknologi canggih, tetapi penguasaannye tetap d tangan israel. jadi, ciptaan mereka tu memang tak membawa kemana-mana..

yup.. gua minat puisi.. thanks bg link tu.. da lawat da..;)

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

orait2...

xjadi nak balun ko,,,hahahaha....

Amri Bahruji matPuisi said...

lok::> apsal?

tieha ismail said...

hurmmm mmg btol diorang bnyk ubah dunia eko skang smpi kiter nie bergantung kat diorang....

cam ko ckp la, kita boikot dier, tp at d sme time kiter sokong dier...susah rsenyer nk boikot produk diorang ni....terlampau banyak...kan...???

Amri Bahruji matPuisi said...

mmg... mcm da x releven da kalu nak boikot2 ni.. dorang x rugi ape2.. setakat 2-3 sen.. xde kesan bg dorang...dorang da cukup kaye..

senang cite.. perang je dgn die.. dirang mmg da x bole d bawak runding lg da...! geram betul aku..!

Roronoa Zoro said...

aku xnak pikir mendalam.. tapi aku rasa ko sedang bersinis kan? =P

Amri Bahruji matPuisi said...

roronoa zoro::> yup.. ;)

Amir Izzat said...

assalamualaikum..

mula-mula aku baca..hajatnya nak pinjam pistol ayah..tp tak jadi laa..haha... kasi suspen punyer..bgs2.. tp ak x sokong israel...hehe

Amri Bahruji matPuisi said...

wasalam..

amir, hahaaha.. tergelak aku bile tgk rmai y nak marah tpi tak jadi.. :D mmg si jahanam tu byk membantu dunia tapi si durjana tu jugak terlalu banyk merosakkan dunia..