Pages

mat puisi makin handsome??

Hahaha.. entah apa kenalah mat puisi ni kan.. perasan tahap cipan betul.

muka mcm cipanzi, ada hati nak cakap handsome. adeii.... kalau tak puji diri sendiri, takkan nak harapkan diana danielle nak cakap mat puisi handsome plak..  memang choiii..! la kata dia nanti. hahaha

mat puisi rasa kalian dah perasan kan perubahan pada blog mat puisi ni.

sebenarnya, baru  hari ini sampai seruan untuk mat puisi menukar layout blog mat puisi ini. selama ni selalu puji diri sendiri cakap blog mat puisi la yang paling cantik.


hakikatnya, blog mat puisi la yang paling buruk dan kusam. hahaha.. 

sebab tu mat puisi tukar ke layout yang baru ini. cantik ke tak, mat puisi tak kisah. yang penting, mat puisi suka..! i like..! zaassss...!!

rasa-rasanya, macam dah ada orang yang sama layout dengan mat puisi ni. tapi tak ingat siapa. kalau tak ada, baguslah. lega~~~ kalau kalian ada perasan layout yang sama dengan mat puisi, bagi tahulah cepat-cepat ya. malu nanti. biasalah, mat puisi tak pandai nak buat layout sendiri. pakai je yang memang dah ada kat internet. mudah, cepat, dan menjilat jari..! hahaha..

ok. tata. :)

5 comments:

EDDY DY said...

cantik layout nih...satu jer nak bagitau..kwn2 aku yg lama dah blogging pesan kalau nak letak iklan nuffnang letak kat atas dikit...supaya snang nampak...dorang cakap tu akan menentukan kekerapan iklan tu diklik2...

Amri Bahruji matPuisi said...

thanks.. ;)..

hmm.. aku memang sengaja letak bende tu kat bawah.. aku bukan nye nak duit sgt pn.. aku nak tgk statistic viewer aku je.. huhuhu..

thanks eddy..:)

EDDY DY said...

owh okay..fb aku PIASAU II...firmanabdi_0912@yahoo.com

Amri Bahruji matPuisi said...

ok.. thanks.. ;)

EDDY DY said...

owh mungkin aku privatekan FB aku..friend of friend only...apa id FB ko?