Pages

ha..! mesti kalian ragu-ragu dengan mat puisi kan?

nama je mat puisi. 


mat puisi biasanya hanya untuk orang-orang yang pandai dan minat dalam mengarang puisi sahaja. tapi aku tengok dia ni, satu bentuk puisi pun tiada. hmm.. poyo..!


eleh amri bahruji tu. poyo je dgn nama mat puisi dia tu... menyampah.


apa-apa je la amri oi....
wah wah simon. jgn la buat mat puisi mcm ni. *__*

mungkin atau tidak, mesti kalian pernah terlintas memikirkan hal ini bukan?. jika tidak, gelengkan kepala..! :)


BETUL?  :)


bagus. mat puisi sayang kalian.


ok, sekarang adalah masa untuk mat puisi tunjukkan belang di dada,...??...., sebab apa, sekarang adalah cuti sem. so, memang ada masa yang secukupnya untuk mencari ilham dan mengupas jiwa terpendam yang masih masam dalam hati mat puisi ni. 


bukan niat untuk bangga diri dengan bakat yang ada, ''bakat ke?'', tapi tidak mahulah kufur dengan pemberian Ilahi kepada mat puisi. satu kesyukuran apabila dikurniakan bakat sebegini. ;).


jadi, untuk koleksi puisi mat puisi, mat puisi namakan,


BIASAN KACA HATI MAT PUISI


ok tak?.. ;)


doakan kejayaan mat puisi dalam kelangsungan mencari idea tau. ;)

2 comments:

noazhatori said...

gud luck ea bro..

ko ltak nme tu bunyi cam 'bias' in english laa..hahaha~

Amri Bahruji matPuisi said...

tanks ijat.. ;)

biasan la.. bkn bias.. huhuhu